piątek, 30 sierpnia 2013

tego nie da się naprawić

zajebię chuja, przez którego płacze dziewczyną, którą widzę w lustrze.

czemu ryczysz gnoju, spójrz ja nie płaczę, świat jest piękny świeci słońce

znaczysz dla mnie dużo . zdecydowanie za dużo ..

PAMIĘTAJ KTO BYŁ KIEDY NIKOGO NIE BYŁO . ;-)

nie pytaj dlaczego cie kocham, musiałabym ci wytłumaczyć dlaczego żyje
Ej, dziewczyno, powiedz z czym masz problem on Cię zostawił, przestań, wytrzyj łzy, złap oddech. Może nie był tego wart, może z tobą coś nie dobrze. A może to nie było to, to kurwa proste.

życie ma jedną zasade, nieważne czy chcesz czy nie, musisz dać rade

Włosy pożółkły mi jak mocz, włosy tłuste jak chuj, co to kurwa za strój. ;D

nie ma cie gdy moje życie spada w doł i
nie ma cie gdy wszystko łamie się na poł i
nie ma cię i nie wiem już gdzie jesteś
ale dobrze że nie wiesz co u mnie bo pękło by ci serce
nie ma cie gdy moje życie spada w dół i
nie ma cie gdy wszystko łamie sie na pół
ale kocham cie kocham wciąż cie kocham kurwa
i nie znam już innych słów, to jest zbyt trudne

jestem dla ciebie, dla siebie bym już nie żył

bo kiedy nie ma cie niewiele istnieje wiem że tak trzeba ale kurwa oszaleje

EJ DZIEWCZYNO, O BOŻE ALE TY TO MASZ WDZIĘK . :>

życie to jednak wielkie JA PIERDOLE, a potem sie umiera
                                                                               | | | |

w każdym detalu, akordzie i dźwięku, bez ciebie życie nie miało by sensu. <3

fałszywe mordy, które były ze mną, dziś ich uprzejmość jest dla mnie obelgą. | pih

weź mocno mnie obejmij jakby świat miał ci się skończyć, ja chwycę cie mocniej i przytulę, weź mnie dotknij..

ile masz cech, ile imion masz, tego nie wiem, mam nadzieję że znajde cie niedaleko tam i uwierze bezgranicznie w nas, że już ciebie mam

ale ty to przecież wiesz, możesz wszystko, masz co chcesz

prawie tak intensywnie jak kolor jej paznokci

często pierwsza miłość od kołyski do grobu . wielu tęskni za nią, wielu nie może wrócić

na pewno znasz takie noce, ten destrukcyjny moment, w którym każda myśl waży grubo ponad tonę

MYŚLISZ , ŻE SOBIE RADZISZ, NAGLE KTOŚ NAPIERDALA CI PRZESZŁOŚCIĄ.

przemyśl co chcesz powiedzieć, zanim zaczniesz się jąkać

Zwątpienie nie opuszczało go niemal na krok
Miał tego dość, w niebo skierował oczy
Ona tam była i kazała mu skoczyć


kiedy patrze w twoje oczy, wiem ze nie chce juz niczego szukac


został tylko napis LOVE FOREVER pod ich zdjęciem


chcesz to sie postaraj. nie chcesz - spierdalaj

rap to nasza fobia, droga bez powrotu, choroba na którą nie ma, nie będzie antidotum <3

niestety...tego nie da sie naprawić. </3

w życiu każdej dziewczyny jest taki chłopak który pozostaje w jej sercu na zawsze, bez odwołania <3

KUMPLE ODCHODZĄ, ALE ZOSTAJE RAP .

kobiety mogą flirtować przez cały dzień, ale przed spaniem pomyślą właśnie o tym jedynym.

o jesteś online . napisz . napisz . napisz do mnie . napisznapisznapisz . prosze . napisz do mnie . napisznapisz . albo nie . ja napisze . napisze . kurwa . nie wiem co . z reszta i tak bys nie odpisal . wiec prosze napisz do mnie . napisz napisz napisz . napisznapisznapisz . blagam bo nie wytrzymam . o , juz cie nie ma . kurwa.

nie znam sie na współczesnej miłości -,-


bit w uszach dusze leczy <3

tak bardzo chciałem dzisiaj ci powiedzieć że mówie ci co chcesz usłyszeć i mówie to dla ciebie

to nie hit z telenoweli w stylu ona i on ..


nie ufam nikomu, kocham tylko tych co na to zasłużyli

                                           .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .

i tylko w snach czuje radość <3

KIEDY. TAK. CZYTAM. TO. MÓJ. MÓZG. ROBI. SOBIE. PRZERWY. :D

zatopiony w dźwiękach dostatku

z biegiem czasu na te same rzeczy zaczynamy patrzeć inaczej

czuje się jak kretynka czekając na Twoją wiadomość, która nie nadchodzi . godzinami łudze się , że pomyliłeś numery , że straciłeś zasięg, że padła ci bateria ale nie dopuszczam do siebie myśli że zapomniałeś o moim istnieniu.

kocham ustawiac angielskie opisy , ponieważ ty sprawdzasz czy czasem nie dotyczą ciebie, ułatwię ci to - nie, nie dotyczą

szkoda, że z życia nie da się wylogować

zasrana miłość, pieprzone sny, kurewskie zaufanie.

przeszło ci z bieberem, z bednarkiem to z nim też ci przejdzie.


klucz do mojego serca jest ukryty w kieszeni jego ulubionych spodni <3

kocham to chamstwo w jego oczach

każdego dnia umieram na nowo

doceniamy gdy tracimy i sprzed oczu nam znika, dzisiejsza kartka może być ostatnią z pamiętnika.

powiedziała że będzie mnie kochać do końca życia, z tego co wiem to żyje i ma sie dobrze.

to, że mam coś w dupie, nie znaczy, że tego nie rozumiem.

jest tak samo może tylko troche smutno, i nie mówisz dobranoc i nie moge przez to usnąć...

Zapełnijmy kieliszki naszymi pragnieniami, odizolujmy stres i wszelkie obawy przed jutrem. Dojrzymy piękno sedna, Bracie.

Kiedyś traktowałem ludzi dobrze. Teraz - z wzajemnością. ~ Antony Hopkins

coś pękło kiedy przyszła codzienność i wiesz co, zaczęli żyć na odpierdol



W życiu można liczyć tylko na siebie. A i tego nie radze. ~ Tristan Bernard

Kiedy miałem 5 lat, moja mama zawsze mówiła mi, że szczęście jest kluczem do prawdziwego życia. Gdy poszedłem do szkoły, spytali mnie kim chce być gdy dorosne. Odpowiedziałem, że chcę "być szczęśliwy". Powiedzieli mi, że nie zrozumiałem pytania. Ja im powiedziałem, że nie rozumieją życia. ~ John Lennon



zasrana miłość, pieprzone sny, kurewskie zaufanie

ten świat jest jakiś nienormalny dziś nie sądzisz ? ty jesteś tam, ja jestem tu, nie wiem co trzeba zrobić już..


miło by było gdybyście zaczęli komentować :))

3 komentarze:

  1. Uwielbiam twojego bloga... Kiedy mam zły humor lub jestem smutna wchodzę na niego i zaczynam czytać. Niektóre wpisy znam na pamięć. Zdarza się tak , że siedzę na twoim blog cały dzień i czytam wszystko w kółko od nowa . Pisz częściej i nie przestawaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do LBA :) Więcej informacji na moim blogu
    http://pastelovewlosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. je vous remercie de très bonnes informations, peut être utile pour nous tous

    OdpowiedzUsuń