poniedziałek, 1 lipca 2013

rozpierdole cie na starcie dziffko .

.. zawsze wierzyłam w to że kiedyś będzie pięknie ..

Wiesz co ? Powoli nie daje sobie bez ciebie rady, codziennie setki razy występujesz w moich myślach, codziennie tęsknię, ja ciągle cię potrzebuje. </3

twój głosn nagle zniknął i nawet nie było mi specjalnie przykro. nie życze ci źle wiesz, bo tak nie ładnie. chciałabym tylko, żebyś nie dostał tego, czego pragniesz

docenisz jak stracisz, stracisz jak nie docenisz
.  .  . 

podryw chłopaków w XXI w. : ej niska bierz do pyska póki tryska ;xx

To kurwa boli, to skurwysyńsko boli, nie pakuj sie w miłość ziom bo to cie rozpierdoli.

#TROLOLOLO#SWAG#AND#YOLO

8 km za końcem świata |

Środkowy palec dla tych którzy nie mają odwagi powiedzieć prawdy w twarz


Nadal nie potrafiła usunąć Jego starych smsów, jakby bała się, że już na zawsze odejdzie z Jej życia..

usuń z gadu ~ usuń smsy ~ usuń z pamięci ~ usuń z serca - error ;x

- też uważasz, że słowo 'nara' to takie grzeczne 'weź się odpierdol'?
- tak.
- no to nara.`

Gdyby frajerstwo dodawało skrzydeł, to już dawno byś odleciał

nie życze jej wcale źle, ale mogłaby czasem wlecieć pod tego tira.

wszyscy zbierają na czołg, a ja nakurwiam buldożerem :DD

kocham cię jako najpiękniejsze słowa świata . . .

Czasami rozmawiam z sufitem, bo mam wrażenie że rozumie więcej niż podłoga. xd

Nie mogę ci obiecać, że rozwiążę wszystkie Twoje problemy, ale mogę Ci obiecać, że nie zostawię Cię z nimi samego.

Jesteś cwelem, jesteś zerem, jesteś chamem i frajerem. Jesteś nikim, jesteś ciotą i po prostu idiotą. Jesteś fiutem, jesteś szczylem, imbecylem i debilem. Jesteś wstrętny, jesteś nudny, obrzydliwy i paskudny. Intelektem też nie grzeszysz, Twoje ego oczy cieszy. Jesteś podły, jesteś draniem, lecz to tylko moje zdanie. Po tym wszystkim, co zrobiłeś, dojdź do wniosku – jak Ty żyjesz?! Tylu ludzie okłamałeś, sam się również oszukałeś. Jednak przyznać chyba muszę, że uczucia w sobie duszę. I to tylko moja wina, pokochałam skurwysyna.

W życiu nie ma Game Over, jest tylko Next Level.

- Weź szklankę
- Wziąłem i co?
- Upuść ją..
- Rozbiła się, co dalej?
- Teraz ją przeproś i zobacz, czy się znowu pozbiera

Masz w sobie to cholerne 'coś', co rozpierdala mnie od środka.!

Jeśli ktoś był dla Ciebie ważny, nie zapomnisz go. I nieważne czy to był kochanek, czy przyjaciel czy chomik.

Szanuj wspomnienia, nie wystawiaj ich na próbę, bo tylko one nie odchodzą tak jak ludzie.

I co może mam ci jeszcze , podziękować za to że ze mną byłeś ?

Napisał do mnie na gg że zaraz wraca po chwili zapukał do moich drzwi mówiąc już jestem ♥

Bo bez przyjaciół nie było by tak kolorowo . ♥

Człowiek to rzeczownik, a rzeczownikiem żądzą przypadki.

Jeśli ci na kimś zależy nigdy go nie zostawiaj . ♥

Nie pozwól, by Twoje życie straciło sens przez osobę, która po prostu nie była Ciebie warta.

Ci co obiecują, że będą przy nas na zawsze, najszybciej znikają...

Przepraszam, że się poddałam. Ale zrozum, że sama nie dam rady walczyć o nasze szczęście.

Bo prawdziwa przyjaźń jest wtedy gdy powiesz tylko - a pamiętasz jak ? I wszystkie wpadamy w śmiech.♥

Bo czasem spotyka się takich ludzi, który uwielbia się za wszystko, mimo, pomimo i wbrew.

Jeśli potrafisz o czymś marzyć, potrafisz też tego dokonać!

Żeby tak wszystkie historie wymyślone wieczorem leżąc w łóżku się spełniły...

Świat jest nieidealny ? Nie , to tylko ludzie nie potrafią zadba o swoje życie

Pomimo wszystko warto wierzyć , że to co najpiękniejsze dopiero przed nami. ; )

Przyjaciel to osoba która zna Cię lepiej niż ty sam .

żyj tak jakbyś miał umrzeć jutro, śnij tak jakbyś miał żyć wiecznie.
Kocham , tęsknie , myślę , całuję chyba zaraz przez ciebie zwariuje
Trudno znaleźć składniki miłości bo wszystko się od razu miesza .. ; *
Pamiętaj kto choć raz dotknie twego sercaa zostanie w nim na zawsze ;p ♥

Powinno istnieć jedenaste przykazanie ; Nie opuszczaj tych , którzy cię kochają !
bóg uczynił nas najlepszymi przyjaciółkami , bo wiedział , że nasze mamy nie zniosły by nas jako siostry . ♥ ~ A. K. ♥
Bawisz się uczuciami jak dziecko klockami , budujesz , rozwalasz i szybko spierdalasz .
- nazywasz się Google . ? - nie . dlaczego ? - bo masz wszystko to czego szukam.
* Kocham Cię.
- Ja Ciebie też.
* Gdybym umarła przyszedłbyś na mój pogrzeb ?
- Nie, ja leżałbym koło Ciebie.
Czasami mam ochotę wylogować się z życia. Założyć sobie nowe konto. Zmienić się. Edytować. Nie powtórzyłabym już tych samych błędów .
widząc czerwone oczy , rozmazany tusz na policzkach i drżący głos , pytasz się czy coś się stało. . . nic kurwa , to ze szczęścia .
dajcie mi J , dajcie mi E , dajcie mi G , dajcie mi O - dajcie mi JEGO , natychmiast kurwa . ♥
Porządek powinien brać przykład z bałaganu i robić się sam ;p
Koleżanka zna wszystkie twoje najlepsze historie . Przyjaciółka przeżyła je z tobą .
A Ty nadal jesteś singlem?
- nie, kurwa albumem muzycznym...
udany dzień jest wtedy, kiedy wspominasz co sie w nim wydarzyło a nie myślisz o tym co byś chciała żeby sie wydarzyło.
Wiesz dlaczego jak rysujesz dwa serca nigdy nie są równe ? Bo zawsze jedna osoba kocha bardziej.
Chodź ze mną , chociaż ...
zupełnie nie wiem dokąd .
Chodź ze mną,
by sens nadał życia krokom.
Jeśli chodzi o zniszczenie mnie, z radością zobaczę jak próbujesz.
prawdziwy mężczyzna nie kocha miliona dziewcząt. kocha jedną na milion sposobów.
- utopimy ją ? -nie da rady, plastik się nie topi. ;X
Świat bez Ciebie.? To nawet brzmi nierealnie.
A jak Ci się juz znudzi ta wytapetowana zdzira to zadzwoń !
Wiesz ile osób chciałoby być na tej samej drodze do szczęścia co ty?
dorośnij, a obiecuję, że spróbujemy.
Miałaś kiedyś tak, że jak tylko wejdziesz na gg to nie interesują Cie inne wiadomości. Czekasz na jego zwykłe 'cześć' 'siema' lub w ostateczności tą pieprzoną emotikonke ? Czekasz,czekasz i chuj . Pewnie o Tobie zapomniał, ale nie przejmuj się i tak powiesz, że nic się nie stało .. napisałaś, chociaż obiecywałaś że wytrzymasz bez niego . bez jego słodkiego przywitania , jego przyjebanego pożegnania .. Zmienił status na ' niedostępny ' . szkoda tylko, że nie wie ile Cię to kosztowało, nie ? ale Ty łudzisz się, że może naprawdę nie mógł odpisać.
Czas nie leczy ran, czas przyzwyczaja do bólu.
Uwielbiam to uczucie, kiedy pisząc z tobą uśmiecham się do ekranu. ♥
Najgorsze są chwilę, gdy leżę na łóżku, z słuchawkami w uszach, uświadamiam sobie, że do niczego nie dążę, że nie mam nikogo, komu by mnie brakowało, że tak naprawdę nie mam nic .
Rodzice pewnie chcieli dać ci na imię "szmata" ,ale ksiądz im nie pozwolił,prawda?
Chciałabym być Twoją ulubioną dziewczyną. Chciałabym, abyś myślał, że to ja jestem powodem dla którego żyjesz. Chciałabym, żeby mój uśmiech był Twoim ulubionym.
Bo ja cię kocham codziennie inaczej.♥
- To miłość , wielka miłość , czy gigantyczna miłość ?
- Jak... co przez to rozumiesz ?
- O miłości zapomnisz po dwóch miesiącach ,
o wielkiej miłości po dwóch latach , a gigantyczna miłość...
- Tak ?
- Gigantyczna miłość zmienia twoje życie .
 KLIKNIJ ----------> http://ask.fm/fuuckyouwhoree


1 komentarz:

  1. Świetne opisy :D
    Super opisy!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń