wtorek, 25 czerwca 2013

dobry towar :3

aż mi się mordka ucieszyła, kiedy weszłąm tutaj po kilku miesiącach i zauważyłam prawie 4 tys. wyświetleń ;> dziękuję wam, to dla mnie bardzo ważne ;*

POZYTYWNY UŚMIECH NA TWARZY ZABŁYSNĄŁ. :))

Najwyższy czas już chyba się pożegnać I zostawić to wszystko za sobą Lecz pamiętaj jednak, że ja pamiętam Że to przeze mnie nie ma Cię obok mnie
 
Weź mocno mnie obejmij, jakby świat miał dziś się skończyć,
Ja chwycę Cię mocniej i przytulę, weź mnie dotknij

a need your love a need you time

jest tak samo może tylko trochę smutno, i nie mówisz dobranoc, i nie mogę przez to usnąć..


na sercu kamień, z ust cisza
i znów się nie znamy, i mijamy wśród pytań

pierdole polityków i pierdole ten system


Rzeczywiście mocno tęsknię i wariuję..
Jeżeli widzisz w oczach łzy, nie pytaj co czuję..
Kładę serce na gorący asfalt, niech się rozgrzeje..
Może rozpuści się lód, mam taką nadzieję..

tu życie tnie marzenia z precyzją jak chirurg. jeden krok do przedu, dwa kroki do tyłu.

your last wish ;d

*puk puk*
- kto tam ?
- sąsiadki
- nie ma siatek
;>

zapomnijmy wczoraj, nie myśląć o tym co będzie jutro . najwyższa pora odnaleźć siebie i wylecieć ponad bo żyjemy krótko . i mówiąć trudno gdy badasz grunt znaleźć drogę która trafia w punkt i nie bądz zła że o tym gadam znów bo czuje to kiedy spadam w dół...



smsy nie dają uczuć to tylko zwykły cyfrowy tekst.

To nieprawda, że mam schizy, że nie widzę nic w oczach
i nie wierzę w to, że nigdy nie będę potrafił kochać.
Wolę czekać na prawdziwość niż przejechać się donikąd,
chcę być pewny, że to miłość, a Ty, że nie jesteś z nim...:

chyba lepeij udawać że mi zależy niż bezcelowo sie starać



czasami najlepszym wyjściem jest wyjście za drzwi.

zamiast dobrze poukładanych myśli, jeden wielki burdel.
with.hope

zakładając szpilki, nie wzrośnie twój iloraz inteligencji.

N I C .


Kolejne rozstanie, a zaraz kolejny powrót. Kolejna porcja błędów, które nie pozwalają nam być razem

poznałam ciebie, odnalazłam szczęście.

na zawsze ona, jedyna jedna. </3
w głowie szum . . .

widzisz, robię to najlepiej kiedy jestem wkurwiona.

Wszyscy mówią, że to nie ma sensu, że sparzę się po raz kolejny, bo ludzie się nie zmieniają. Ale wiem, ze nie wybaczę sobie, jeśli nie spróbuję ponownie

dawno temu, jakieś kilkanaście lat, pierwszy usłyszany rap jakoś tak w ucho wpadł, w głowie siadł i pozostał w sercu. ^^

TO UCZUCIE, KIEDY WIESZ, ŻE NIC WIĘCEJ NIE DA SIĘ ZROBIĆ....:///


zakręcony los nasze przeznaczenie zmienia, pomaga mu czas i gruntowne przemyślenia. ;DDD

poraz kolejny budzi mnie promień słoneczny, patrze na zegar jestem mu dosłownie wdzięczny


czy ty mnie podhywasz ? ;>

. . . .


pamiętaj, jesteś losu kowalem. ! :p


ziomek orient na zakrętach, los to pierdolone puzzle które składasz w elementarz


blanty, pogaduchy, szybkie buchy terefere temat życie temat sprany beret znów słysze że ten temu wykręcił afere ale mnie to nie interere


wiesz, mówiłem prawdę nieraz była bolesna przez tą moją szczerość wiele osób mnie skreśla mam to gdzieś ja wolę być uczciwy i nigdy nie pozwolę być podatny na wpływy jestem uczciwy gram w otwarte karty i nigdy się nie poddam jak 300 typów ze Sparty.





siema, albo sie nie ma ;D



2 komentarze:

  1. Fajny post.
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post ;3 Kilka z nich wzięłam sobie do serca.Świetny blog :))

    KONKURS-WYGRAJ VANSY
    gumi-guumi.blogspot.com/2013/06/konkurs-wygraj-vansy.html

    OdpowiedzUsuń